diumenge, 6 de juliol del 2014

Pastís aniversari

Dilluns passat va ser l'aniversari de la meva germana, i com no podia ser d'una altre manera, li he fet un pastís per avui, que ho celebrem amb la família.

Vaig estar pensant la temàtica del pastís i de seguida ho vaig tenir clar: alguna cosa relacionada amb la costura i el patchwork, que li agrada molt.

Així que vaig estar buscant idees per el Pinterest i internet, i vaig fer una barreja d'entre tot el que em va agradar.
A més, he pogut aprofitar els retalls i retallets de fondant que tenia d'altres ocasions, així que perfecte!
I per fer els cosits entre retalls, he fet servir glaça reial, que era la primera vegada que en feia servir, però l'experiència ha estat prou bona.

Us deixo el resultat, del qual n'estic força satisfeta:









Espero que li hagi agradat molt i, moltes felicitats teta!

Fins aviat i gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada