dimarts, 18 de novembre del 2014

Cupcakes aniversari

Ahir vaig dedicar el dia a fer cupcakes per regalar.

Com que diumenge va ser l'aniversari de la Mireia, li vaig voler fer un detallet, ja que portem molt temps aguantant-nos l'una a l'altra.
I com que sé que és molt llaminera i que li encanta la xocolata, sobretot la blanca, li li vaig fer uns cupcakes amb la base de crema d'avellanes i buttercream de xocolata blanca.
Per decorar-ho hi vaig posar unes flors roses i blanques, a joc amb el paper.

I per altra banda, ahir va ser l'aniversari de la Manoli, la mare de la Judit i en David, i com que li havia de fer una visita, també li vaig fer uns cupcakes.
Per a ella vaig fer els Bostom Cream, que ja els havia fet temps enrere. Són una base de cupcake de vainilla, reomplert de crema i cobert de xocolata desfeta.
Els vaig decorar amb unes floretes blanques i vermelles, de conjunt amb el paper de topets.

Aquí us deixo les imatges dels cupcakes de la Mireia:





I aquí els de la Manoli:





Espero que els hi hagin agradat molt a les dues, i felicitats!

Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada