dissabte, 15 de novembre del 2014

Taller de cupcakes

Com que demà és l'aniversari de la Mireia, avui a la tarda hem fet un taller casolà de cupcakes amb les seves amigues.

Durant la setmana vaig estar buscant alguns exemples per poder fer, que fossin vistosos, fàcils i mitjanament ràpids de fer.
Així que entre el que vaig trobar per aquí i per allà, vaig fer una barreja i en vaig treure sis models:
  1. Rosa feta amb la màniga pastissera.
  2. Llaç fet amb fondant.
  3. Molí fet amb fondant.
  4. Mussol fet amb fondant.
  5. Buttercream amb diferents flors.
  6. Buttercream amb flors i papallones.
Alguns els han fet igual que l'exemple, i altre els han adaptat al seu gust.

Aquí us deixo amb algunes imatges amb el resultat:







Espero que els hagin passat una tarda entretinguda i s'ho hagin passat tant bé com jo!

Gràcies per la visita, fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada