divendres, 7 de novembre del 2014

Pastís de Ferrero Rocher

El dimarts passat va ser l'aniversari de la Judit, i avui li hem organitzat un sopar per celebrar-ho.
Jo era l'encarregada de les postres, així que vaig buscar alguna recepta nova per provar...
I com temps enrere la meva cosina va fer un pastís de Ferrero Rocher que tenia molt bona pinta, vaig decidir fer aquest.

La recepta que he fet servir per fer el pastís la podeu trobar aquí.
L'he modificat una mica, ja que em van recomanar fer la base de pa de pessic, perquè no fos tan enfalagós. Així que vaig fer servir la base de cupcakes de Nutella que faig normalment. La recepta la podeu trobar en aquest enllaç.
Llavors ho he decorat amb bombons i unes espelmes de xocolata.

A continuació us deixo les imatges:






I com que ha sobrat força mousse (ja que n'he fet més del compte), he fet aquestes copes, amb una mica de pa de pessic a la base.



La veritat és que té molt bona pinta, espero que els hi agradi molt!
I moltes felicitats Judit!

Gràcies per la visita, fins aviat!


1 comentari: